اضافه شدن کابین دوش از نوع ریلی به حمام می‌تواند ضمن ایجاد طراحی جذاب در سرویس بهداشتی، از پاشیده شدن آب و مرطوب شدن کفش حمام جلوگیری کند. در حال حاضر کابین دوش در سبک‌های متعدد و برای اتاق‌های دوش مدرن و سنتی طراحی شده‌اند. این کابین‌های کاربردی می‌توانند برای حمام‌های دارای اندازه‌های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند. با داشتن اطلاعاتی نظیر متراژ حمام و با توجه به سلیقه مشتریان می‌توان یک کابین دوش مناسب را برای آن‌ها طراحی کرد. کابین دوش ریلی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت، علاوه بر ایجاد تغییرات مثبت در دکوراسیون و فضا، مزایای بسیار زیادی را نیز به همراه خواهد داشت.

مزایای به کارگیری کابین دوش ریلی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت

در بسیاری از موارد خرید یک کابین دوش از نوع ریلی تنها به عنوان یک محصول لوکس و مناسب برای حمام‌های دارای متراژ بالا در نظر گرفته می‌شود. اما برخلاف این تصور، دردوشی‌ها می‌توانند حتی در آپارتمان‌های کوچک و برای مساحت‌های اندک به عنوان یک ابزا ر‌ایده‌آل و کاربردی مورد استفاده قرار بگیرند.

از مهم‌ترین مزایای استفاده از کابین دوش ریلی جداسازی فضای خشک و‌تر، بهینه‌سازی مصرف انرژی و گرم نگه داشتن فضای حمام و همچنین کمک به نظافت این محیط است. کابین دوش ریلی می‌تواند یک زیبایی چشمگیر در دکوراسیون این فضا ایجاد کرده و طول عمر اکسسوری‌های استفاده شده در حمام را افزایش دهد. این دیوایدر جذاب از نفوذ رطوبت به دیگر قسمت‌های حمام جلوگیری کرده و بدین ترتیب ‌اشیایی مانند آینه و شیرآلات در طول زمان از آسیب‌هایی نظیر زنگ زدگی حفظ خواهند شد.

اجزای مورد استفاده در کابین دوش

یک کابین دوش اجزای مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها در اندازه، طرح و اشکال مختلف داشته و می‌توانند به صورت سلیقه‌ای و با توجه به نیاز و علایق مشتریان طراحی و تولید شوند. این اجزا شامل شیشه نشکن، یراق آلات متنوع، فریم یا قاب و زیر دوشی است. شیشه‌های نشکن یا سکوریت مهم‌ترین و اصلی‌ترین جزء این نوع از کابین دوش‌ها هستند. ضخامت 6 تا ۱۰ میلیمتری این سکوریت‌ها می‌تواند امنیت بالایی را در داخل اتاقک و کابین دوش ارائه کند.

یراق آلات مورد استفاده در کابین دوش ریلی نیز به دلیل تماس مستمر با آب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که متراژ حمام اندک بوده و فضای زیادی برای نصب کابین دوش داشته باشد، می‌توان از کابین دوش ریلی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت استفاده کرد. این درب‌های کشویی ساده جلوه مدرنی به فضا بخشیده و می‌تواند با کمک اکریلیک شفاف کیفیت بالا و راحتی در استفاده را به کاربران ارائه کند.

انواع مدل کابین دوش ریلی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت

کابین دوش می‌تواند طراحی‌های متفاوتی در حمام‌های مختلف داشته باشد. در حال حاضر با توجه به نیاز مشتریان امکان ساخت کابین دوش به شکل ربع دایره، سه گوش، مربعی، صاف، زاویه‌دار یا نیم دایره وجود دارد. در اغلب موارد طراحی هر کدام از این کابین دوش‌ها با هدف اشغال فضای کمتر و استفاده بهینه از فضا انجام می‌شود. همچنین درب کشویی فضایی برای باز و بسته شدن نیاز نداشته و می‌تواند نهایت استفاده از فضا را داشته باشد. طراحی کابین دوش به شکل مفید و مؤثر امکان قرارگیری شیرآلات، روشویی، سرویس بهداشتی و دیگر بخش‌های موجود در حمام را بدون هیچ محدودیتی در جای مناسب خود فراهم خواهد کرد. البته داشتن فضای کافی برای اجرای کابین دوش ریلی امکان انتخاب سبک‌های متفاوت از کابین با فریم‌های مطابق با سلیقه مشتریان را به وجود می‌آورد.

کلمه کلیدی: کابین دوش ریلی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت