کابین دوش به عنوان یک جدا‌کننده می‌تواند محیط ‌تر و خشک را در حمام از یکدیگر تفکیک کند. در ساخت کابین دوش از مواد مقاوم در برابر آب استفاده شده و از نظر زیبایی، وزن و مقاومت نسبت به کابین‌های دوش دیگر مزایای بیشتری را به خریداران ارائه می‌کند. فروش کابین دوش ریلی همراه با پکیجی از یراق آلات با رنگبندی متفاوت خواهد بود که معمولاً همگی آن‌ها در برابر آب مقاومت بالایی داشته و در نصب این سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از کابین دوش ریلی و مزایای آن

با توجه به کوچک شدن فضای زندگی، استفاده از حداقل فضا می‌تواند اهمیت داشته باشد. از این رو کابین دوش ریلی علاوه بر زیبایی، مزیت‌های دیگری نیز به دنبال خواهد داشت. برخی از مزایای استفاده از این سیستم در حمام شامل موارد زیر است.

  • جدا کردن فضای اطراف دوش از سایر قسمت‌ها، از خیس و لیز شدن قسمت‌های دیگر حمام جلوگیری می‌کند.
  • استفاده از کابین دوش شیشه‌ای باعث گرم شدن سریع‌تر محیط اطراف دوش می‌شود‌.
  • در مصرف انرژی و هزینه‌های مربوط به آن صرفه‌جویی خواهد شد.
  • جداسازی فضای حمام و بخش‌های دیگر سرویس بهداشتی به بهترین نحو و زیباترین شکل ممکن انجام می‌شود.
  • با توجه به تفکیک فضا، امکان نظافت بهتر و آسان‌تر وجود دارد.
  • وجود شیشه‌های نشکن و ضخیم، باعث افزایش ایمنی در فضای حمام خواهد شد.

فروش کابین دوش ریلی

فروش کابین دوش نوع ریلی در دو نوع فریم دار و بدون فریم انجام می‌شود. انتخاب نوع این کابین‌ها سلیقه‌ای بوده و خریداران می‌توانند با توجه به فضای حمام، یکی از این دو نوع کابین را انتخاب کنند. کابین‌های فریم دار، دارای قاب آلومینیومی بوده و بدین ترتیب حفاظت بهتری از شیشه به عمل می‌آید. همچنین استحکام کابین دوش فریم دار نسبت به نوع فریم لس بیشتر است. در حالی که در کابین‌های بدون فریم خبری از قاب نیست. در عوض با استفاده از شیشه‌های ضخیم‌تر می‌توان استحکام این نوع کابین‌ها را افزایش داد.

باصرفه‌ترین قیمت برای خرید کابین دوش

فروش کابین دوش ریلی بسته به نوع فضا و سلیقه افراد انجام می‌شود. یکی از مهم‎ترین فاکتور‌های مؤثر روی قیمت کابین دوش، ابعاد آن است. علاوه بر آن، نوع شیشه به کار رفته، وجود فریم یا نوع فریم لس و رنگ شیشه نیز می‌توانند روی قیمت کابین دوش ریلی مؤثر باشند. با این حال امکان نصب آن در طیف گسترده‌ای از حمام‌ها وجود دارد. عامل اصلی در انتخاب نوع کابین نیز همان فضای حمام بوده و با در نظر گرفتن سبک حمام می‌توان کابین دوش متناسب با آن را خریداری کرد.

نصب کابین دوش در اتاق خواب

در صورتی که اتاق خواب فضای کافی برای نصب و پیاده‌سازی کابین دوش ریلی را داشته باشد، می‌توان از این سیستم استفاده کرد. البته نصب کابین دوش در این فضا باید متناسب با بخش‌های دیگر بوده و انتخاب سبک کابین دوش به طور کامل به فضای اطراف آن وابسته خواهد بود. معمولاً نصب این کابین در اتاق مهمان انجام گرفته و می‌تواند یک طراحی مدرن و مینی‌مالیستی را ارائه کند. این مورد به سلیقه افراد بستگی داشته و می‌توان این نوع کابین دوش را در هر فضایی نصب کرد.

کلمه کلیدی: فروش کابین دوش ریلی