بالکن شیشه‌ای تاشو یا اصطلاحاً بالکن‌های که با استفاده از شیشه‌های آکاردئونی پوشانده شده‌اند، تنها یک نمونه از انواع حفاظ شیشه‌ای برای تراس است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. در این مدل از بالکن شیشه‌ای از یک شیشه ثابت و چندین پنل شیشه‌ای متحرک، همراه با چرخ دنده‌هایی که قادر به حرکت بر روی پنل شیشه‌ای ثابت هستند، استفاده می‌شود. بهتر است بدانید که در ساخت بالکن شیشه‌ای تاشو از شیشه‌های ۸ و ۱۰ میلی‌متر در کنار بهترین یراق آلات روز دنیا استفاده می‌شود. شایان ذکر است که انتخاب یراق آلات با توجه به میزان هزینه متقاضی بالکن شیشه‌ای تاشو انجام می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم، مزایا، امنیت و پخش بالکن شیشه ‌ای تاشو بپردازیم.

مزایا بالکن شیشه‌ای تاشو

در این بخش قصد داریم به معرفی ویژگی‌های مثبت و مزایای استفاده از بالکن شیشه‌ای تاشو بپردازیم.

  1. استفاده از این نوع بالکن شیشه‌ای سبب جلوگیری از نفوذ آب باران و برف به داخل محیط خانه می‌شود.
  2. در شیشه‌های تاشو قابلیت طراحی و نصب شیشه با توجه به سلیقه شخصی افراد وجود دارد.
  3. ایمنی و مقاومت بالکن‌های شیشه‌ای تاشو به علت استفاده از شیشه سکوریت برای ساخت آن، نسبتاً زیاد است.
  4. نظافت و شستشوی شیشه‌های تاشو نسبتاً راحت و آسان بوده و با استفاده از مواد شوینده معمول به راحتی می‎توان آن‌ها را تمیز کرد.
  5. بالکن‌های شیشه‌ای تاشو از نظر ‌رنگ و شکل شیشه بسیار متنوع هستند.
  6. استفاده از بالکن شیشه‌ای تاشو مانع از نفوذ گرد و غبار، اشعه‌های مضر خورشید و نفوذ حشرات به فضای داخل خانه می‌شود.
  7. این نوع از شیشه‌ها به عنوان عایق صوت و انرژی نیز عمل می‌کنند.  

بررسی امنیت بالکن شیشه‌ای تاشو

لازم به ذکر است که برای ساخت این نوع بالکن شیشه‌ای از شیشه‌های سکوریت استفاده می‌شود. از آنجایی که شیشه‌های مورد استفاده از نوع سکوریت هستند، در نتیجه بسیار مقاوم بوده و به این ترتیب موجب افزایش امنیت محیط بالکن می‌شوند. بسیاری از افراد معتقد هستند که استفاده از شیشه‎‌های تاشو برای بالکن، به عنوان یک حفاظ در برابر سقوط مانع از آسیب دیدن کودکان و سالمندان خواهند شد. علاوه بر این، بالکن شیشه‌ای تاشو موجب محافظت در برابر آلوگی‌های هوا، گرد و خاک و آلودگی‌های صوتی نیز می‌شود.

قیمت شیشه بالکن در مراکز پخش بالکن شیشه ‌ای تاشو

قیمت بالکن شیشه‌ای تاشو با توجه به ابعاد فضا و کیفیت محصولات مورد استفاده در فرآیند ساخت مانند، نوع شیشه، یراق آلات و مواد چسبکاری متفاوت خواهد بود. در این بخش از معرفی پخش بالکن شیشه ‌ای تاشو، قصد داریم به معرفی عوامل تاثیر گذار در قیمت‌گذاری بالکن شیشه‌ای تاشو بپردازیم.

  1. اندازه، متراژ و ابعاد محل مورد نظر
  2. فریم لس یا فریم دار بودن بالکن شیشه‌ای تاشو
  3. رنگ، میزان ضخامت و کیفیت محصولات و یراق آلات مورد استفاده در ساخت بالکن شیشه‌ای تاشو
  4. جنس شیشه
  5. هزینه‌های مربوط به حمل و نقل، نصب و اجرای آن

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مراجعه به مراکز و فروشگاه‌های پخش بالکن‌های شیشه‌ای تاشو و یا کارگاه‌هایی که خودشان این محصولات را تولید می‌کنند، به طور چشم‌گیری سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

کلمه کلیدی اصلی: پخش بالکن شیشه ‌ای تاشو