در حال حاضر درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و سیستم‌های وابسته به آن از متداول‌ترین نوع درب‌های اتوماتیک محسوب می‌شوند. عملکرد ساده و بهینه این نوع درب‌ها باعث می‌شود تا بتوان از آن‌ها در اکثر ساختمان‌ها و اماکن استفاده کرد. حرکت کشویی لنگه‌های متحرک به صورت عرضی باعث می‌شود تنها یک دوم عرض دهانه ورودی مکان مورد نظر مورد استفاده قرار بگیرد. کارگاه سیستم اسلایدینگ با استفاده از شیشه‌های مناسب و یراق آلات با کیفیت این نوع از درب‌ها را بدون محدودیت در طراحی و اجرا تولید می‌کند. ‌امکان استفاده از این سیستم در منازل، ادارات، رستوران و کافی شاپ، ویلا، استخر و آلاچیق وجود دارد.

کاربرد و نحوه استفاده از سیستم اسلایدینگ

درب‌های کشویی مجهز به سیستم اسلایدی به راحتی نور را از خود عبور داده و می‌توانند با باز شدن کامل فضای داخل را به صورت یکسان با فضای بیرون درآورند. در این سیستم حرکت اسلایدی درب‌ها باعث می‌شود به راحتی بتوان از آن در محیط‌های کوچک نیز استفاده کرد. این ویژگی از مهم‌ترین مزیت این نوع درب اتوماتیک به شمار می‌رود. از این سیستم می‌توان به عنوان پارتیشن در محل کار نیز استفاده کرد. علاوه بر آن به کارگیری شیشه‌های ضخیم و یراق آلات باکیفیت این نوع درب‌ها را به یک عایق صدا و حرارت تبدیل می‌کند. این نوع درب‌ها بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل عمر بالایی دارند.

اجرای سیستم اسلایدینگ

امکان اجرای درب‌های کشویی نوع اسلایدینگ به صورت توکار نیز وجود دارد. در این مدل لت‌ها می‌توانند به صورت جمع شونده درون دیوار قرار بگیرند. همچنین با توجه به تعداد لت‌های به کار رفته در این سیستم و لت‌های متحرک و ثابت می‌توان این نوع درب‌ها را در 4 دسته طبقه بندی کرد.

مشاوره و خرید از کارگاه سیستم اسلایدینگ

در صورتی که قصد دارید از این نوع درب برای محل سکونت و یا محل کار خود خریداری کنید، بهتر است از یک مرکز معتبر برای مشاوره بهره ببرید. در کارگاه سیستم اسلایدینگ به عنوان یک مرجع متخصص و معتبر، مشاوران کارآزموده حضور داشته و می‌توانند مراحل مربوط به تولید و اجرای این نوع درب‌ها را به صورت رایگان توضیح دهند. بدین ترتیب می‌توان بهترین نوع درب را با توجه به نیاز‌های موجود و با مرغوب‌ترین نوع براق آلات تهیه و نصب کرد. همچنین خیال خریداران از بابت خدمات پس از فروش راحت خواهد بود.

مزایای به کارگیری درب‌های نوع اسلایدینگ

استفاده از درب‌های کشویی در اماکن پرتردد مانند ادارات و پاساژ‌ها مزایای فراوانی دارد. زیرا ضمن ایجاد ایمنی بیشتر، امکان تنظیم سرعت باز و بسته شدن و یا کنترل ورود و خروج افراد نیز وجود خواهد داشت. همچنین می‌توان سیستم اسلایدینگ را به دستگاه‌های حضور و غیاب متصل کرد. صدای کم در زمان کارکرد، مصرف انرژی اندک، جلوگیری از ورود گرد و غبار و صدا، امکان کنترل زمان باز و بسته شدن از راه دور از دیگر مزایای این نوع درب‌ها است. درب‌های شیشه‌ای از نوع اسلایدینگ با توجه به فضا و ابعاد، میزان بازشوندگی و کارکرد مورد انتظار در انواع مختلفی ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین قیمت این نوع درب‌ها نیز با توجه به موارد گفته شده متفاوت خواهد بود.

کلمه کلیدی: کارگاه سیستم اسلایدینگ