پارتیشن‌های اداری یا همان تقسیم‌کننده‌های فضا می‌توانند جایگزین دیوار‌های گچی شده و به نحوی احسن بخش‌های مختلف یک فضا را در دسترس قرار دهند. پارتیشن‌های اداری برخلاف دیوار‌ها قابلیت جابجایی داشته و همچنین باعث کوچک‌تر نشان دادن فضا نخواهند شد. با استفاده از پارتیشن‌های مدرن و به روز می‌توان فضای کاری را به یک فضای مشارکتی تبدیل کرده که هم خوشایند و هم کاربردی خواهد بود. تولید‌کننده پارتیشن اداری با استفاده از متریال مناسب و مقرون به صرفه این نوع دیوایدر‌ها را برای افزایش حریم خصوصی در بخش‌های مختلف اداره و چیدمان بهتر دفاتر کار تولید می‌کند.

مهم‌ترین مزایای به کارگیری پارتیشن اداری

استفاده از پارتیشن‌های اداری مدرن امکان استفاده از نور طبیعی را برای محیط فراهم کرده و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهد شد. علاوه بر آن در برخی از انواع پارتیشن‌ها، امکان بزرگتر نشان دادن فضا نسبت به آنچه که هست، وجود دارد. پارتیشن‌ها به جای دیوار برای کاهش صدا، بهبود زیبایی محیط، ایجاد حریم خصوصی و تقسیم‌بندی فضای اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به برخی از انواع پارتیشن‌های مدرن اداری اشاره شده است.

تولیدکننده پارتیشن اداری از نوع کف تا سقف

پارتیشن‌های تمام قد یکی از انواع پارتیشن‌های اداری هستند که معمولاً امکان تفکیک فضا‌های کاری را به بهترین نحو فراهم می‌کنند. با استفاده از این نوع پارتیشن به دلیل عدم محصور بودن کامل، امکان مشاهده بخش‌های دیگر فضا وجود دارد. همچنین می‌توان بخشی از شیشه پارتیشن‌های تمام قد را به صورت شفاف یا مات تولید کرد.

پارتیشن‌های اداری از نوع شیشه‌ای

پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای یکی از پرطرفدارترین انواع پارتیشن‌ها هستند که معمولاً با متریال آلومینیوم و شیشه ساخته می‌شوند. این نوع از پارتیشن می‌تواند فریم‌دار یا بدون فریم ساخته شده و ضمن عبور نور به داخل فضای کار، تا حدی مانع از ورود صدا خواهد شد.

پارتیشن‌های اداری از نوع نیمه

یکی از رایج‌ترین جداکننده‌های مورد استفاده در دفاتر امروزی پارتیشن‌های نیمه هستند. آن‌ها ضمن حفظ حریم خصوصی، راحتی بیشتری را برای کارکنان فراهم می‌کنند. با حرکات دیوار‌های آن می‌توان پیکربندی فضای کاری را به راحتی تغییر داد. تولیدکننده پارتیشن اداری در هنگام نصب ۴ جداره برای این نوع پارتیشن ساخته و یک دهانه برای ورود و خروج افراد در نظر می‌گیرد. دیوار چهارم به صورت نصفه ساخته می‌شود.

پارتیشن‌های اداری از نوع آکاردئونی

این پارتیشن‌های قابل حمل به راحتی و به سرعت در مکان‌های مختلف جابجا شده و می‌توان آن را در فضا‌های مختلف مورد استفاده قرار داد. البته ظاهر این نوع از پارتیشن‌ها نسبت به نمونه‌های شیشه‌ای چندان ظریف و مدرن نیست.

تولید‌کننده پارتیشن اداری

یکی از سؤالاتی که معمولاً خریداران با آن مواجه هستند این است که پارتیشن را از کجا و از کدام مرکز تهیه کنند؟ بهتر است برای سفارش پارتیشن اداری به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. تولید‌کننده اداری نمونه‌های متنوعی از پارتیشن‌ها را ساخته و ارائه کرده است. همچنین در ساخت آن‌ها از متریال‌های مناسب با کیفیت ساخت بالا استفاده می‌شود که توجه به آن در زمان خرید اهمیت بسیار زیادی دارد. پیش از خرید پارتیشن اداری امکان مشاوره و دریافت نظر کارشناسی از مراکز معتبر وجود دارد. بهتر است پیش از خرید علاوه بر استعلام قیمت، نسبت به کیفیت، نحوه نصب شیشه و پروفیل‌های به کار رفته در پارتیشن‌های اداری پرس و جو شود.

کلمه کلیدی: تولیدکننده پارتیشن اداری