با پیشرفت تکنولوژی و گسترش شهرنشینی، ساکنین آپارتمان‌ها با محیط خارج ارتباط بصری کمتری پیدا کرده‌اند. حتی در برخی موارد این ارتباط با محیط بیرون به طور کلی از بین رفته است. به همین دلیل معماران و مهندسین، بالکن‌ها و تراس‌ها را به شیوه جدیدی طراحی کرده‌اند. تولیدکننده بالکن شیشه ای تاشو با استفاده از این طراحی ضمن زیباسازی نمای ساختمان، موجب افزایش سطح تعاملات ساکنین با فضای بیرون و همچنین افزایش سطح کاربری تراس و بالکن شده‌اند.

لزوم به کارگیری متریال شیشه در بالکن‌ها

در چند دهه اخیر اجرای بالکن‌های شیشه‌ای در ساختمان‌های مسکونی بالاخص برج‌ها رواج بسیاری پیدا کرده است. با استفاده از این روش می‌توان تراس و بالکن را محصور کرده و خطرات ناشی از تردد در این مکان‌ها را کاهش داد. علاوه بر آن استفاده از بالکن شیشه‌ای ضمن حفاظت از افراد، به کاهش اتلاف انرژی می‌انجامد. برای استفاده هرچه بهتر از بالکن‌ها و فضای موجود می‌توان از شیشه به عنوان بهترین متریال استفاده کرد. زیرا شیشه می‌تواند علاوه بر حفظ ارتباط با محیط بیرون، دسترسی آسانی را برای کاربران ایجاد کند.

تولیدکننده بالکن شیشه ای تاشو

این نوع از شیشه‌های بالکنی عملکرد بسیار مناسبی داشته و بسیار کارآمد هستند. به طوری که در چند سال اخیر به شدت محبوب شده و فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده‌اند. در این نوع از شیشه‌های بالکن معمولاً از لت‌ها و پانل‌های استاندارد و متناسب استفاده می‌شود. سپس با توجه به ابعاد پروژه می‌توان شیشه را درون فریم‌ها مهار کرد، به طوری که امکان جمع شدن آن در سمت راست یا چپ تراس وجود داشته باشد. این نوع شیشه‌ها معمولاً دارای لت‌های استاندارد بوده و از سکوریت ۸ میلیمتر همراه با فریم‌های جنس آلومینیومی برای آن‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از درزگیر‌ها فاصله بین پانل‌های شیشه بسته شده و بدین ترتیب از ورود گرد و غبار یا هوای سرد به درون بالکن جلوگیری خواهد شد.

مشخصات انواع شیشه در بالکن شیشه‌ای

شیشه‌های بالکنی می‌توانند با استفاده از انواع شیشه توسط تولیدکننده بالکن شیشه ای تاشو ساخته شده و مورد استفاده قرار بگیرند. این موضوع کاملاً سلیقه‌ای بوده و کارفرما می‌تواند ساخت آن را با توجه به نظر و عقیده خریدار تغییر دهد. در ادامه به انواع مختلف شیشه قابل استفاده در شیشه‌های بالکنی اشاره شده است.

به کارگیری شیشه شفاف

این شیشه‌ها که به آن‌ها شیشه‌های کلاسیک و یا ساده نیز گفته می‌شود، می‌توانند گزینه مناسبی برای تراس شیشه‌ای باشند. با استفاده از آن می‌توان محیط اطراف را بدون هیچ مانعی مشاهده کرده و امکان ورود نور طبیعی کافی به فضای بسته نیز وجود دارد. می‌توان از این شیشه‌های بالکنی در هر سبک معماری استفاده کرد. بدین ترتیب باعث افزایش جذابیت بصری ساختمان خواهد شد. البته ممکن است شیشه‌های شفاف حریم خصوصی افراد را کاهش داده و برای کسانی که به دنبال حفظ این حریم هستند، مناسب نباشد.

به کارگیری شیشه‌های رنگی توسط تولیدکننده بالکن شیشه ای تاشو

گزینه دیگر برای بالکن‌های شیشه‌ای استفاده از شیشه‌های رنگی است که معمولاً در آن‌ها یک لایه نازک رنگ به عنوان پوشش در فرایند تولید به کار رفته است. از مزایای شیشه‌های رنگی می‌توان به کاهش تابش نور خورشید و نفوذ آن به درون محیط اشاره کرد. همچنین این شیشه‌ها می‌توانند حریم خصوصی را با پوشاندن دید از بیرون افزایش دهند.

به کارگیری شیشه مات

با کمک این نوع شیشه حریم خصوصی به طور کامل رعایت شده و با استفاده از ظاهر مات تنها امکان عبور نور طبیعی به صورت پراکنده وجود دارد. این نوع شیشه‌ها معمولاً در مناطق شهری و شلوغ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کلمه کلیدی: تولیدکننده بالکن شیشه ای تاشو