یکی از جذاب‌ترین انواع مدل‌های شیشه بالکن موجود در بازار که از محبوبیت نسبتاً بالایی نیز برخوردار است، بالکن شیشه‌ای تاشو است. در حقیقت، بالکن شیشه ای تاشو به سبب ظاهر زیبا و جذاب آن و همچنین قیمت مقرون به صرفه، همواره جزو اولین انتخاب‌های افراد برای خرید شیشه بالکن است. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی بالکن شیشه‌ای تاشو، کاربردها، انواع و در نهایت عوامل تاثیرگذار در قیمت بالکن شیشه ای تاشو بپردازیم.

معرفی بالکن شیشه ای تاشو

شیشه‌های تاشو مورد استفاده برای بالکن یکی از مدرن‌ترین ایده‌های حفظ امنیت و زیباسازی محیط تراس و بالکن به شمار می‌آیند. استفاده از شیشه‌های بالکن تاشو ظاهری جذاب و لاکچری به محیط مورد نظر شما می‌بخشد. در حقیقت، بسیاری از طراحان دکوراسیون معتقد هستند که بالکن‌ها و تراس‌هایی که از درب شیشه‌ای یا همان بالکن شیشه‌ای تاشو استفاده کرده‌اند، ظاهری مدرن، مینیمال و جذاب دارند. شیشه‌های بالکن تاشو انواع متعددی دارند که افراد می‌توانند متناسب با فضای مورد نظر خود، هر یک از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنند.

جالب است بدانید که از جمله بارزترین ویژگی‌ این نوع شیشه تاشو برای بالکن‌ها، کم جا بودن آن‌ها است. در واقع طراحی شیشه تاشو بالکن به گونه‌ای است که بسته شدن آن به صورت تاشو بوده و فضای بسیار کمی را نسبت به سایر انواع شیشه‌های مورد استفاده برای بالکن‌ها اشغال می‌کند.

4 کاربرد مهم بالکن شیشه ای تاشو

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، بالکن شیشه ای تاشو دارای کاربردهای متنوعی است. در ادامه این بخش قصد داریم مهم‌ترین کاربردهای شیشه‌های تاشو مورد استفاده برای بالکن‌ها را بیان کنیم.

  1. استفاده از شیشه‌های تاشو در تراس رستوران‌ها
  2. استفاده از شیشه‌های تاشو در تراس هتل‌ها
  3. استفاده از این نوع شیشه‌ها در حمام‌ها به عنوان کابین دور دوش
  4. استفاده از شیشه‌های تاشو به عنوان پارتیشن در محیط‌های اداری

قیمت بالکن شیشه ای تاشو

همانطور که می‌دانید قیمت شیشه‌های آکاردونی یا همان بالکن‌های شیشه‌ ای تاشو، مانند قیمت شیشه میرال متناسب با نوع و ابعاد آن متغیر است. به عنوان مثال، هزینه بالکن شیشه ای تاشو با ابعاد و اندازه‌های بزرگ در مقایسه با قیمت بالکن‌های شیشه‌ای که ابعاد و اندازه کوچک‌تر دارند، متفاوت بوده و مسلماً بیشتر خواهد بود. علاوه بر این همانطور که پیش‌تر بیان کردیم، قیمت بالکن شیشه ای تاشو بسیار مناسب بوده و این نوع حفاظ بالکن یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های پوشاندن و حفظ ایمنی در بالکن به شمار می‌آیند.

جالب است بدانید که شیشه‌های مورد استفاده برای بالکن‌های شیشه‌ای، جزو مقرون به صرفه‌ترین انواع شیشه‌ موجود در بازار نیز هستند. این محصول قیمت بسیار مناسب داشته و دارای ویژگی‌ها و مزایای متعددی نیز است. در این بخش قصد داریم به معرفی عوامل مختلفی که بر قیمت شیشه بالکن تاثیرگذار هستند، بپردازیم.  

  1. ابعاد شیشه مورد استفاده برای بالکن
  2. رنگ مورد استفاده برای شیشه بالکن
  3. طرح شیشه تاشو مورد استفاده برای بالکن
  4. یراق آلات به کار رفته در ساخت بالکن شیشه‌ای تاشو
  5. هزینه شاسی کشی بالکن شیشه ای تاشو
  6. هزینه مربوط به چسب کاری بالکن شیشه‌ای تاشو

کلمه کلیدی اصلی: قیمت بالکن شیشه ای تاشو