امروزه با توجه به گسترش آپارتمان‌های کوچک، تمایل افراد به واحدها و خانه‌های دارای بالکن نیز افزایش یافته است. این در حالی است که در چند سال گذشته، اکثر افراد بالکن را از خانه جدا می‌دانستند و البته به دلیل نداشتن وقت، به ظاهر و نظافت بالکن منازل خود اهمیت چندانی نمی‌دادند. بالکن‌ها نیز، چون در معرض دید و توجه کسی قرار نداشتند، بلا استفاده و شلخته باقی می‌ماند. با این حال چند وقتی است که تمایل افراد به زیبا سازی و استفاده درست از بالکن‌ها افزایش یافته است. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی فروشگاه بالکن شیشه‌ ای تاشو بپردازیم.

 جالب است بدانید که بالکن جزو سند ساختمان و مساحت خانه افراد محسوب می‌شود، در نتیجه، برای ایجاد حفاظ و هم چنین اضافه کردن فضای بالکن به ساختمان می‌توان از بالکن شیشه‌ای تاشو استفاده کرد. در حقیقت استفاده از این نوع حفاظ‌های شیشه‌ای علاوه بر اینکه مانع از ورود گرد و خاک به داخل بالکن می‌شوند، به خوبی نور را از خود عبور می‌دهند.

ویژگی‌های فروشگاه بالکن شیشه ای تاشو

بالکن شیشه ای تاشو یا اصطلاحاً شیشه آکاردئونی نمونه‌ای از تراس‌های شیشه‌ای است که امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی است. لازم است آگاه باشید که در این مدل، از یک شیشه ثابت و چندین پنل شیشه‌ای متحرک، به همراه چرخ دنده‌هایی که قادر به حرکت و قرارگیری بر روی پنل شیشه‌ای ثابت هستند، استفاده می‌شود. در واقع، در فرآیند ساخت شیشه بالکن آکاردئونی از شیشه‌های ۸ و ۱۰ میلی‌متری در کنار بهترین یراق آلات استفاده می‌شود. بنابراین می‌توان اینطور نتیجه گرفت که متناسب با نوع یراق آلات انتخابی از جانب مشتری، میزان هزینه بالکن شیشه ای آکاردئونی تعیین می‌شود. در ادامه این بخش قصد داریم به معرفی مزایای این نوع بالکن شیشه‌ای بپردازیم.

  1. بالکن شیشه‌ای تاشو مانع از نفوذ آب باران و برف به داخل محیط می‌شود.
  2. در بالکن شیشه‌ای، قابلیت طراحی و نصب شیشه تراس با توجه به سلیقه افراد وجود دارد.
  3. شیشه‌های مورد استفاده در این نوع حفاظ تراس از نوع سکوریت بوده و ایمنی و مقاومت بالایی دارند.  
  4. نظافت و شستشو شیشه‌های مورد استفاده در بالکن شیشه‌ای تاشو بسیار راحت و آسان بوده و می‌‌توان از انواع مواد شوینده استفاده کرد.
  5. شیشه‌های مورد استفاده در بالکن شیشه‌ای تاشو در رنگ‌ها و شکل‌های متنوع تولید می‌شوند.
  6. استفاده از بالکن شیشه‌ای، از نفوذ گرد و غبار، اشعه‌های مضر خورشید و نفوذ حشرات به فضای داخل جلوگیری می‌کند.
  7. نکته‌ای که باید در مبحث فروشگاه بالکن شیشه‌ای تاشو به آن توجه داشته باشید این است که این نوع شیشه‌ها به نوعی عایق صدا، سرما و گرما نیز هستند و مانع از نفوذ صدا و هدر رفت انرژی می‌شوند.

قیمت گذاری فروشگاه بالکن شیشه ای تاشو

تعین قیمت بالکن شیشه‌ای تاشو با توجه به نوع شیشه، یراق آلات، مواد و سایر مواد مورد استفاده در ساخت این نوع بالکن شیشه‌ای تعیین می‌شود. البته کیفیت محصولات مورد استفاده در فرآیند ساخت بالکن شیشه‌ای تاشو نیز در قیمت گذاری آن بسیار موثر هستند. در ادامه این بخش قصد داریم به معرفی عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت بالکن شیشه‌ای تاشو بپردازیم.

  1. اندازه، متراژ و ابعاد بالکن مورد نظر
  2. فاقد فریم یا فریم دار بودن آن‌ها
  3. رنگ، میزان ضخامت، کیفیت محصولات و یراق آلات مورد استفاده در فرآیند ساخت
  4. جنس شیشه مورد استفاده (معمولی، سکوریت یا لمینت)
  5. حمل و نقل، نصب و اجرای آن در محل

کلمه کلیدی اصلی: فروشگاه بالکن شیشه ای تاشو