کابین دوش شیشه‌ای ریلی با بیشترین زیبایی و جذابیت و حداقل فضا برای نصب می‌تواند دکوراسیون فضای حمام را دگرگون کند. مهم‌ترین ویژگی این نوع طراحی در داخل حمام امکان استفاده از آن در هر فضا و با هر متراژ وسعت است. کابین دوش شیشه‌ای معمولاً در طرح‌های مختلف و از نوع فریم‌دار یا بدون فریم طراحی و اجرا می‌شود. محبوبیت کابین‌های دوش را در چند سال اخیر نمی‌توان نادیده گرفت. زیرا باعث می‌شود تا میزان مصرف انرژی و آب کاهش پیدا کرده و از طرفی هزینه‌ها نیز کمتر شود. تولید کننده کابین دوش ریلی با استفاده از متریال مناسب و استیل با کیفیت اقدام به ساخت کابینت دوش در طرح‌ها و مدل‌های مختلف می‌کند.

ویژگی‌های کابین دوش از نوع ریلی

کابین دوش از نوع ریلی به صورت فریم‌دار یا بدون فریم ساخته می‌شود و توانسته مورد پسند مشتریان قرار بگیرد. در این سیستم علاوه بر شیشه باکیفیت از یراق آلات تمام استیل استفاده می‌شود. علاوه بر آن با توجه به سلیقه مشتری می‌توان آن را در رنگ‌های سیلور و طلایی نیز اجرا کرد. در این نوع کابین دوش یک شیشه به صورت ثابت قرار داشته و شیشه دیگر به صورت یک درب کشویی یا ریلی به صورت متحرک است. در این نوع کابین دوش از پروفیل‌های ضخیم برای قاب استفاده می‌شود که می‌توانند شیشه‌ها را درون خود نگه دارند. همچنین امکان استفاده از شیشه در مدل‌های شفاف، دودی، مات، برنز، سندپلاس یا ساتینا در این نوع کابین دوش وجود دارد. علاوه بر آن از شیشه سکوریت ۱۰ میل برای اجرا استفاده می‌شود که یکی از با کیفیت‌ترین نوع شیشه در بازار محسوب می‌شود.

قیمت کابین دوش از تولید کننده کابین دوش ریلی

کابین دوش علاوه بر افزایش جذابیت در فضای سرویس بهداشتی به ایجاد یک محیط بهداشتی در این فضا کمک می‌کند. به همین دلیل علاوه بر خانه از این نوع کابین دوش در انواع هتل‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کابین دوش نسبت به دیگر انواع کابین‌های مورد استفاده از لحاظ زیبایی، سبکی و ‌ایستایی بسیار برتر است. تولید ‌کننده کابین دوش ریلی قیمت این سیستم را با توجه به متریال با کیفیت و پروفیل‌های تمام استیل به کار رفته در آن به صورتی کاملاً اقتصادی و به صرفه محاسبه می‌کند.

انتخاب دور دوشی مناسب برای حمام

  • شیشه‌های قابل استفاده در دور دوشی از نوع مناسب و باکیفیت انتخاب می‌شوند تا بتوانند در سقف، کف و دیوارپوش مورد استفاده قرار بگیرند.
  • بکارگیری رنگ‌های صدخش در تولید این سیستم
  • کابین‌های دوش در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی داشته و از نفوذ رطوبت به دیوار‌ها جلوگیری می‌کنند.
  • امکان نصب ساده و راحت کابین دوش شیشه‌ای با درب ریلی
  • به کارگیری درب‌های ریلی برای فضا‌های محدود و اندک و استفاده بهینه از فضا
  • امکان استفاده از شیشه‌های طرح دار، مات و یا شفاف در اجرای کابین دوش شیشه‌ای
  • امکان طراحی و اجرای کابین دوش با توجه به نیاز و سلیقه مشتری
  • دوام و عمر طولانی این سیستم نسبت به انواع دکوراسیون‌های دیگر به کار گرفته شده برای جذابیت فضای حمام
  • نظافت آسان و سریع برای تمیز کردن محیط داخل حمام

کلمه کلیدی: تولید کننده کابین دوش ریلی