پارتیشن اداری نوعی پنل برای تقسیم‌بندی فضا است که قابل جابجایی بوده و برخلاف دیوار‌های گچی به سرعت برای استفاده آماده می‌شود. مزایای استفاده از پارتیشن اداری باعث می‌شود تا بتوان به شکل خلاقانه و بر اساس سلیقه شخصی، فضا‌های بزرگ را تقسیم‌بندی کرد. سبک و متریال‌های متفاوتی برای این پنل‌ها استفاده می‌شود. ولی می‌توان در محیط کار از پارتیشن‌هایی با جنس شیشه، چوب و یا آلومینیوم استفاده کرد. هر کدام از پارتیشن‌های اداری ویژگی‌های منحصر به فردی دارند‌. پخش عمده پارتیشن اداری امکان تهیه و تولید این پارتیشن‌ها را در اندازه و مدل‌های مختلف فراهم کرده است. در طراحی این نوع پارتیشن‌ها به عوامل مختلفی توجه شده و بر اساس آن‌ها، پارتیشن اداری طراحی و اجرا خواهد شد.

تقسیم‌بندی پارتیشن ادارای

در صورتی که در ساخت پارتیشن از شیشه استفاده شده باشد، می‌توان از نظر اجرا آن را به صورت تک جداره و یا دو جداره تقسیم‌بندی کرد. پارتیشن‌های دوجداره از نظر عایق‌بندی صدا در محیط‌های شلوغ بسیار کارآمد خواهند بود. البته قیمت آن‌ها نسبت نوع تک جداره بیشتر است. پارتیشن‌های دوجداره از نوع فریم لس از نظر زیبایی در سطح بالاتری قرار دارند. قاب اطراف شیشه در این نوع پارتیشن بسیار محدود شده و می‌توان گفت در واقع قابی در اطراف آن دیده نمی‌شود. در صورتی که در این نوع پارتیشن‌ها از شیشه‌های مات استفاده شود، میزان خصوصی‌سازی نیز بهبود می‌یابد.

پخش عمده پارتیشن اداری و نکات مهم در خرید

توجه به برخی نکات در زمان اجرای پارتیشن اداری از هدر رفت پول و انجام هزینه‌های اضافی جلوگیری خواهد کرد. نکات مهم در زمان سفارش پارتیشن اداری شامل موارد زیر است.

توجه به قیمت و کیفیت

این دو عامل از عوامل اصلی در هر خریدی محسوب شده و تناسب بین آن‌ها بسیار مهم است. در صورت داشتن بودجه محدود برای خرید پارتیشن اداری، باید به عوامل موثر روی قیمت توجه کرده و پارتیشن متناسب با نیاز خود را تهیه کنید. ‌

توجه به فضای نصب پارتیشن

انتخاب و اجرای پارتیشن با توجه به فضای مورد نظر انجام می‌شود. داشتن فضای محدود، استفاده از نور طبیعی در روز، داشتن دکوراسیون مدرن و شیک و… همگی روی انتخاب و خرید پارتیشن مؤثر هستند.

توجه به متریال مورد استفاده

در انتخاب پارتیشن و خرید آن از پخش عمده پارتیشن اداری، باید به متریال مورد استفاده توجه شود. مقاومت و دوام پارتیشن‌های ادارای رابطه مستقیمی با جنس و کیفیت متریال مورد استفاده دارد.

نوع طراحی در پارتیشن

تأثیر طراحی روی قیمت پارتیشن غیرقابل انکار است. استفاده از یراق آلات مختلف نیز می‌تواند روی طراحی و قیمت آن مؤثر باشد.

سفارش پارتیشن از پخش عمده پارتیشن اداری

در هنگام خرید پارتیشن بهتر است سفارش آن را به مراکز معتبر انجام دهید. با توجه به وجود نمونه‌های مختلف در بازار، کیفیت ساخت و نوع متریال به‌ کار رفته بسیار با اهمیت است. بهتر است پیش از خرید با کارشناسان این حوزه مشورت کرده و با توجه به فضای موردنظر، اقدام به سفارش پارتیشن کرد. قیمت بالای پارتیشن تضمین‌کننده کیفیت آن نبوده و پارتیشن‌های ارزان نیز لزوماً بی‌کیفیت نیستند. از این رو سفارش این کالا در مراکز معتبر می‌تواند خیال خریداران را از نظر کیفیت راحت کند.

کلمه کلیدی: پخش عمده پارتیشن اداری