سیستم اسلایدینگ یا درب کشویی روی ریل‌های ۵ شیاره قرار گرفته و با استفاده از آن می‌توان بخش زیادی از فضای پنجره را باز کرد. این سیستم می‌تواند تا ارتفاع ۳ متر و حداکثر دهانه ۱۰ متر اجرا شده و شیشه‌ها نیز می‌توانند تا ۱۰ لت نصب شوند. در صورتی که این سازه را برای محل مورد نظر خود انتخاب کرده‌اید، امکان انتخاب پروفیل‌های رنگی متناسب با فضای مد نظر نیز وجود دارد. این سیستم در برابر آب، گرد و غبار و… مقاومت بالایی داشته و می‌تواند با استفاده از شیشه سکوریت و نشکن امنیت فضای مورد نظر را بهبود ببخشد. فروشگاه سیستم اسلایدینگ با ارائه بهترین درب‌های اتوماتیک کشویی و‌ به کارگیری متریال باکیفیت در ساخت آن‌ها، امکان بهره‌مندی از مزایای فراوان این نوع درب‌ها را برای خریداران فراهم خواهد کرد.

ویژگی‌های مهم سیستم اسلایدینگ

این نوع درب‌های کشویی معمولاً دارای جنس‌های باکیفیتی هستند. به کارگیری متریال مقاوم باعث انعطاف‌پذیری بیشتر و افزایش قدرت تحمل این نوع درب‌ها می‌شود.

این نوع درب‌ها با طرح‌ها و ظاهر زیبا تولید می‌شوند. از این رو می‌توان به راحتی آن‌ها را با دکوراسیون فضا هماهنگ کرد. نقش‌های گرافیکی، شیشه‌های شفاف و یا رنگ‌های متنوع از طرح‌های مختلف این نوع درب‌ها محسوب می‌شوند.

ابعاد و اندازه درب اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک عرضه شده در مراکز سیستم اسلایدینگ در ابعاد مختلف عرضه شده و می‌توان آن‌ها را با توجه به نیاز محیط به صورت قابل تنظیم ساخت. سرعت عملکرد این نوع درب‌ها بالا بوده و این موضوع باعث راحتی کاربران آن‌ها خواهد شد. طراحی و نصب و راه‌اندازی این نوع درب‌ها آسان است و معمولاً به تعمیرات بسیار اندکی نیاز دارند.

ویژگی‌های فنی و ظاهری این نوع درب‌های اتوماتیک امکان پاسخگویی به تمامی نیاز‌های خریداران را داشته و امنیت قابل قبولی را برای آنان فراهم می‌کند.

قیمت سیستم اسلایدینگ در بازار

عوامل متعددی روی قیمت تمام شده این نوع درب‌ها تأثیر می‌گذارند. یکی از آن‌ها ابعاد و اندازه درب است. هر چه اندازه و ابعاد درب کشویی بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. درب‌های ساخته شده با متریال‌های مقاوم نیز قیمت بالاتری خواهند داشت. درب‌ اتوماتیک با جنس فولادی و آلومینیومی گران‌تر بوده و متریال به کار رفته در آن نشان دهنده کیفیت و مقاومت آن خواهد بود.

در صورتی که در کنار این نوع درب‌ها از سیستم‌های امنیتی نظیر دوربین‌های مداربسته استفاده شود نیز روی قیمت آن مؤثر است. درب‌های اسلایدینگ ساخته شده توسط برند‌های معروف و فروشگاه سیستم اسلایدینگ معتبر نیز قیمت فروش بالاتری دارند.

قابلیت‌های ارائه شده توسط فروشگاه سیستم اسلایدینگ

این درب‌های اتوماتیک به قابلیت‌های منحصر به‌ فردی نظیر تنظیم و تعمیر سریع، قابلیت کنترل از راه دور، سیستم‌های خودکار و… مجهز بوده و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت آن‌ها شده است. همچنین برخی از مدل‌های درب‌های اتوماتیک به نصب خاصی احتیاج داشته و از این رو باید از نصاب‌های حرفه‌ای برای این کار استفاده شود. قبل از انتخاب مدل و طرح درب اتوماتیک اسلایدینگ، بهتر است نیاز‌های محل موردنظر برای نصب شناسایی شده و بر طبق آن مدل درب سفارش داده شود. این نوع درب اتوماتیک بهترین گزینه برای فضاهای کوچک محسوب می‌شود.

کلمه کلیدی: فروشگاه سیستم اسلایدینگ