استفاده از انواع پارتیشن در محیط‌های اداری می‌تواند بهترین راهکار برای تفکیک فضا محسوب شود. جدا کننده‌ها معمولاً نوعی سیستم کاذب هستند که با کمک آنها می‌توان فضای اداری را به چند بخش کاملا مستقل تقسیم کرد. مهم‌ترین مزیت استفاده از پارتیشن در فضایی نظیر فضای اداری تفکیک فعالیت‌های افراد با کمترین هزینه است. بدین ترتیب کارکنان می‌توانند با استفاده از حریم خصوصی خود و فضای شخصی ایجاد شده بهره‌وری بیشتری را ارائه کنند. نصب و ارائه خدمات پارتیشن اداری با نصاب ماهر توسط شرکت‌های معتبر انجام گرفته و برای دریافت بهترین نتیجه بهتر است به این مراکز مراجعه شود.

انواع پارتیشن اداری به همراه نصب و ارائه خدمات پارتیشن اداری با نصاب ماهر

پارتیشن‌های اداری با توجه به جنس مواد استفاده شده در ساخت آن به نوع ام دی اف، شیشه‌ای و ام‌ دی اف با پروفیل آلومینیومی تقسیم بندی می‌شود.

پارتیشن‌های ساخته شده با ام دی اف

در این نوع پارتیشن‌های اداری از ام دی اف برای ساخت این سیستم استفاده می‌شود. در پارتیشن‌های ام‌دی‌اف حتی در فریم‌بندی نیز از ام دی اف استفاده شده و نمای ظاهری زیبایی ایجاد می‌شود. این نوع از پارتیشن‌ها دارای یک سطح صاف بوده و می‌توان آن را رنگ آمیزی یا روکش کاری کرد. همچنین در برابر عواملی مانند خوردگی، رطوبت، تغییر شکل و خمیدگی مقاومت بالایی دارند. پارتیشن‌های ام دی اف بهتر می‌توانند به عنوان عایق صوتی عمل کرده و از انتقال صدا به بخش‌های دیگر جلوگیری کنند.

پارتیشن‌های نوع شیشه و ام دی اف

در این نوع از پارتیشن‌ها به طور همزمان از ام دی اف و شیشه برای ساخت استفاده شده است. فریم این نوع پارتیشن از ام دی اف بوده و در بخش‌های دیگر از شیشه استفاده شده است. برای خصوصی‌سازی فضا می‌توان از شیشه‌های مات و طرحدار نیز استفاده کرد. در صورت استفاده از شیشه ساده امکان تسلط بر محیط بیرون توسط کارمندان نیز فراهم خواهد بود.

پارتیشن اداری با استفاده از ام دی اف و آلومینیوم

نوع دیگری از پارتیشن‌های اداری با استفاده از شیشه و پروفیل آلومینیوم ساخته شده‌اند. آلومینیوم می‌تواند یک فریم‌بندی مستحکم را برای پارتیشن‌ها ایجاد کند. این نوع پارتیشن‌ها از استحکام بالایی برخوردار بوده و می‌توان به آسانی آن را جابجا کرد.

نصب و ارائه خدمات پارتیشن اداری با نصاب ماهر

برای نصب و ارائه خدمات پارتیشن اداری با نصاب ماهر بهتر است به مراکز تولید کننده اصلی مراجعه کرده و و از تجربیات و تخصص تولید کنندگان برتر برای طراحی و اجرای انواع پارتیشن اداری استفاده کرد. در این مراکز علاوه بر ساخت انواع پارتیشن با کیفیت بالا، امکان نصب آن با کمک نصاب ماهر در هر مکان و فضایی وجود دارد. همچنین می‌توان از ویژگی‌هایی خدماتی نظیر گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره برد.

پارتیشن به چه سیستمی گفته می‌شود؟

پارتیشن‌ها یا همان جدا کننده با متریال‌های مختلفی از جمله شیشه و آلومینیوم ساخته شده و می‌توانند در هر فضا و مکانی مورد استفاده قرار بگیرند. با تقسیم بندی فضا به بخش‌های کوچک‌تر می‌توان در هر بخش به عملکرد متفاوتی پرداخت. امروزه پارتیشن یکی از سیستم‌های جدا کننده کاذب رایج محسوب می‌شود که می‌تواند فضا را به طور منظم جداسازی کرده و در آینده نیز به راحتی آن را جابجا کرد.

کلمه کلیدی: نصب و ارائه خدمات پارتیشن اداری با نصاب ماهر