استفاده از درب‌های اسلایدینگ در فضای شهری و در مکان‌های مختلف بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. امروزه می‌توان انواع درب‌های اسلایدینگ اتوماتیک را در مکان‌های مختلف از جمله مراکز خرید، بانک‌ها، فروشگاه‌ها و موارد دیگر مشاهده کرد. استفاده از این نوع درب‌ها به دلیل سیستم باز و بسته شدن راحت در مکان‌های پر رفت و آمد از مزیت‌های زیادی برخوردار است. سنسور چشمی این نوع درب‌ها به راحتی باعث باز شدن لنگه‌های درب شده و از طرفی نمای زیبایی به ساختمان خواهد داد. نصب و ارائه خدمات سیستم اسلایدینگ با نصاب ماهر توسط شرکت‌های تولید‌کننده این نوع درب‌ها ارائه شده و مصرف‌کنندگان می‌توانند از یک نصاب ماهر برای نصب درب یا تعویض درب قدیمی با درب جدید بهره ببرند.

انواع درب‌های رایج از نوع اسلایدینگ

درباره اتوماتیک اسلایدینگ در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند در مکان‌های خاص مورد استفاده قرار بگیرند. دو نوع رایج این نوع درب‌ها تک جداره و دوجداره هستند که معمولاً از شیشه‌هایی با ضخامت ۶ تا ۱۰ میلی‌متر ساخته شده‌اند. همچنین شیشه‌های به کار رفته در این نوع درب‌ها می‌توانند رنگ‌های دودی، برنزی سفید و یا غیره داشته باشند. معمولاً در مکان‌های پر رفت و آمد از مدل‌های دوجداره درب‌های اسلایدینگ استفاده می‌شود تا بتوان سر و صدای بیرون را کاهش داد. همچنین این نوع درب‌ها دارای دو نوع بدون فریم و فریم‌دار هستند که معمولاً از فلزاتی نظیر آلومینیوم یا استیل طلایی و نقره‌ای برای ساخت فریم استفاده می‌شود.

تقسیم بندی دیگر این نوع سیستم

در تقسیم‌بندی دیگری می‌توان این نوع درب‌ها را به دو مدل یک طرفه و دو طرف تقسیم کرد. نوع یک طرفه شامل دو لنگه درب است که یکی از آن‌ها ثابت بوده و دیگری به صورت متحرک باز و بسته می‌شود. درب چهار لنگه نیز دارای دو لنگه ثابت در اطراف است و تنها دو لنگه وسط باز یا بسته خواهد شد. این نوع درب‌ها می‌توانند برای مکان‌های بزرگ و پردردد مورد استفاده قرار بگیرند.

استفاده از یک متخصص مناسب برای نصب درب اسلایدینگ

برای پیدا کردن یک متخصص خوب و مناسب برای نصب این نوع درب‌ها می‌توان از طریق اینترنت و به صورت آنلاین به جستجو پرداخت. شرکت‌های مختلفی در زمینه نصب و ارائه خدمات سیستم اسلایدینگ با نصاب ماهر فعالیت می‌کنند که می‌توان از آن‌ها برای نصب درب‌های اتوماتیک استفاده کرد.

نصب و ارائه خدمات سیستم اسلایدینگ با نصاب ماهر

ممکن است شما قصد داشته باشید تا درب‌های قدیمی منزل یا محل کار خود را تعویض کرده و آن را به صورت درب اتوماتیک اسلایدینگ درآورید. بدین ترتیب می‌توانید از شرکت‌های فروشنده و ارائه‌کننده خدمات نصب این نوع از درب‌ها کمک بگیرید. با استفاده از خدمات این شرکت‌ها می‌توان به راحتی انواع درب اتوماتیک اسلایدینگ را خریداری کرده و در مکان‌های مورد نظر نصب کنید. نصب این نوع درب‌ها معمولاً توسط متخصصین این حوزه انجام می‌شود. استفاده از نصاب ماهر برای نصب درب‌های اسلایدینگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا خرید بهترین نوع درب و مرغوب‌ترین آن نیاز به یک نصاب حرفه‌ای دارد. نصاب ناشی یا بی‌تجربه می‌تواند شما را از ویژگی‌های یک درب اسلایدینگ با کیفیت و مرغوب محروم کند.

کلمه کلیدی: نصب و ارائه خدمات سیستم اسلایدینگ با نصاب ماهر