بالکن خانه‌های امروزی می‌تواند با استفاده از ‌ایده‌های هوشمند به یک فضای بسته تبدیل شود. شیشه بالکن یکی از روش‌هایی است که در چند سال اخیر بسیار گسترش یافته و با استفاده از آن می‌توان فضای بالکن را به حالت پوشیده درآورد. خدمات بالکن شیشه ای تاشو معمولاً همراه با نصب انواع شیشه بالکنی در این فضا بوده و می‌تواند در آپارتمان‌ها، خانه‌های ویلایی و مکان‌های مختلف اجرا شود.

خدمات بالکن شیشه ای تاشو

این نوع از شیشه‌های بالکن به صورت ریلی در جای خود حرکت می‌کنند و به دلیل اینکه در انتها به طور تاشو باز و بسته می‌شوند، بخش محدودی از فضا را اشغال خواهند کرد. این نوع از شیشه‌های بالکن از محبوبیت بیشتری نسبت به انواع دیگر برخوردار هستند. نصب این نوع از شیشه‌های بالکنی نیز معمولاً چند تکه و در کنار یکدیگر انجام می‌شود.

مراحل مربوط به نصب شیشه و خدمات بالکن شیشه ای تاشو

شیشه‌های به کار رفته در این سیستم‌ها معمولاً بسیار قوی و با دوام بوده و نصب آن‌ها نیز به راحتی انجام نمی‌شود. نصب و ارائه خدمات بالکن شیشه‌ای تاشو باید توسط نصاب ماهر انجام گیرد. زیرا پس از نصب امکان ایجاد تغییرات وجود ندارد. همچنین به علت استفاده از شیشه‌های مقاوم، انجام صحیح فرایند و نصب و بکارگیری لوازم جانبی مناسب بسیار حائز اهمیت است.

اندازه‌گیری محل نصب ستون‌ها

در مرحله اول برای نصب شیشه بالکن نیاز به علامت‌گذاری محل دقیق ستون‌ها و شیشه‌ها روی زمین بالکن است. این علامت‌ها معمولاً طبق نقشه و طرح مورد نظر انجام می‌شود. با توجه به اینکه پس از نصب شیشه بالکن امکان تغییر آن وجود ندارد، بنابراین علامتگذاری‌ها باید کاملاً مطابق با قطعات و نقشه مورد نظر باشد.

نصب نرده‌ها و نصب شیشه بالکن

در این مرحله برای ایجاد سوراخ و نصب نرده‌ها باید سطح زیرین منطقه مورد نظر را سوراخ کرد. معمولاً عمق مورد نیاز سوراخ نیز پس از بررسی هر ستون و به صورت صحیح انجام می‌شود تا اتصالات به خوبی به یکدیگر متصل شوند.

معمولاً در زمان ارائه خدمات بالکن شیشه ای تاشو از اتصالاتی نظیر چوب، چسب‌های مخصوص، فولاد، سیمان و غیر ه برای نصب مستقیم شیشه روی سطح عمودی استفاده می‌شود. پس از اینکه با استفاده از تراز هم سطح بودن بخش‌ها با یکدیگر مشخص شد، باید اتصالات به طور کامل و با آچار سفت شوند.

نصب گیره‌های مربوط به شیشه

این گیره‌ها وظیفه محکم کردن شیشه روی پایه‌های سیستم را بر عهده دارند. با توجه به اینکه شیشه‌های سخت شده پس از گرم شدن طی فرایند تولید امکان سوراخ کردن ندارند، بنابراین برای نگهداری این شیشه‌ها در جای خود باید حتماً از گیره‌های شیشه‌ای استفاده شود. مکان نصب گیره‌ها نیز در قسمت بالا و پایین ستون‌ها است.

نصب شیشه در مکان مورد نظر

در نهایت نوبت به نصب شیشه‌ها و قرار دادن آن‌ها بین گیره‌ها می‌رسد. برای نصب شیشه بهتر است فشار زیادی وارد نشده و همه کار‌ها به آرامی انجام گیرد. پس از نصب نیز باید نسبت به هم ارتفاع بودن شیشه ها مطمئن شد. در این جا نصب شیشه به پایان رسیده است. اکنون امکان استفاده از بالکن شیشه‌ای تاشو و لذت بردن از این فضای دلنشین وجود دارد.

کلمه کلیدی: خدمات بالکن شیشه ای تاشو