از مدل‌های پرکاربرد درب اتوماتیک می‌توان به درب کشویی یا اسلایدینگ اشاره کرد. برای نصب این نوع درب‌ها به فضای زیادی نیاز نبوده و می‌توان از آن در تمامی مراکز فروشگاه‌ها و مکان‌های پر رفت و آمد استفاده کرد. سیستم اسلایدینگ با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت معمولاً توسط شرکت‌های معتبر عرضه شده و با ضمانت پشتیبانی خدمات به مشتریان ارائه می‌شود.

درب‌های اتوماتیک از نوع اسلایدینگ

درب اسلایدینگ یا اتوماتیک کشویی برای باز و بسته شدن از مکانیزم کشویی استفاده کرده و نسبت به دیگر درب‌های اتوماتیک مزایای بیشتری دارد. این نوع درب‌های شیشه‌ای بسیار کاربردی بوده و به همین دلیل در فهرست بهترین درب‌های اتوماتیک قرار می‌گیرند. مزایای فراوان این نوع از درب‌ها سبب شده تا بدون هیچگونه محدودیت و به راحتی بتوان از آن برای ورودی در ساختمان‌های تجاری، اداری، مسکونی، پاساژ‌ها و فروشگاه‌ها استفاده کرد.

مزایای مهم درب‌های اتوماتیک از نوع شیشه‌ای

  • ایمنی در انواع ساختمان‌های مورد استفاده
  • افزایش سهولت و راحتی در رفت و آمد عابرین از جمله افراد دارای معلولیت جسمی
  • قابلیت نظارت و کنترل روی ورود و خروج افراد
  • تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب از نوع کشویی
  • اتصال سیستم حضور و غیاب به درب اتوماتیک اسلایدینگ
  • مصرف انرژی به صورت بهینه و جلوگیری از ورود آلودگی به داخل محیط
  • بی صدا بودن عمل باز و بسته شدن درب و استهلاک پایین درب‌های اسلایدینگ
  • استفاده از درب‌های کشویی شیشه‌ای برای افزایش زیبایی و مدرنیته نمای ساختمان
  • هزینه بسیار مناسب و اقتصادی برای نصب در مکان‌های مختلف

نوع عملکرد سیستم اسلایدینگ با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت

درب‌های شیشه‌ای نوع اسلایدی معمولی حرکت خود را به صورت عرضی انجام داده و بدین ترتیب فضای زیادی برای عبور افراد ایجاد می‌شود. همچنین عملکرد این نوع از درب‌ها به گونه‌ای است که در آن درب شیشه‌ای با کمک موتور‌های گیربکسی و چرخ دنده روی ریل‌ها حرکت کرده و بدین ترتیب به صورت عرضی باز می‌شوند. معمولاً غلطک‌های پلاستیکی در فریم‌های بالایی و پایینی درب قرار می‌گیرند تا حرکت درب به راحتی انجام گیرد.

همچنین سنسور‌های حسگر در سیستم اسلایدینگ با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت باعث می‌شوند تا در زمان نزدیک شدن فرد به درب، سیگنال مناسب برای باز شدن ارسال شود. همچنین روی این نوع از درب‌ها سنسوری برای کنترل سرعت قرار دارد. بدین ترتیب در زمان عبور فرد و در هنگام بسته شدن، سرعت این نوع درب کاهش پیدا کرده و از ایجاد آسیب برای عابری جلوگیری می‌شود.

سیستم کنترلر در درب‌های کشویی اسلایدینگ

یک کنترلر با قابلیت برنامه‌ریزی در این نوع از درب‌های اتوماتیک قرار دارد که همراه با پنل کنترل در نزدیکی درب نصب می‌شود. با استفاده از این دستگاه می‌توان سرعت باز و بسته شدن را به راحتی تنظیم کرد. این کنترل امکان نظارت روی درب از راه دور را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین می‌توان به سیستم‌های امنیتی نظیر سیستم‌های حفاظت درب و اعلام حریق نیز متصل شد.

سیستم اسلایدینگ دارای جنس‌های مقاومی بوده و می‌تواند وزن و فشار بالا را تحمل کند. همچنین امکان استفاده از سیستم اسلایدینگ در محیط‌های گوناگون وجود دارد. درب‌های اسلایدینگ با طراحی‌های زیبا و منحصر به فرد علاوه بر استحکام و ایمنی، به ظاهر ساختمان نیز نمایی جدید می‌بخشند. همچنین استفاده از درب باکیفیت نیاز به تعویض آن را تا چندین سال آینده برطرف می‌کند.

کلمه کلیدی: سیستم اسلایدینگ با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت