درب‌های اتوماتیک یکی از نیاز‌های اساسی برای مکان‌هایی محسوب می‌شود که روزانه افراد زیادی در آن مکان عبور و مرور دارند. این مکان‌ها اعم از دولتی و خصوصی می‌توانند با خرید انواع درب‌های دارای سیستم اسلایدینگ از اولین مرکز فروش تخصصی از مزایای بسیار زیاد آن بهره‌مند شوند. در حال حاضر انواع مختلف درب اتوماتیک اسلایدینگ به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته و باعث زیباتر شدن نمای ساختمان‌ها شده است. عملکرد خطی و کشویی این نوع از درب‌ها باعث می‌شود تا در مکان‌های دارای مشکل محدودیت فضا نیز بتوان از این نوع درب‌ها استفاده کرد.

تولید درب‌های اتوماتیک اسلایدینگ در مدل‌های مختلف

درب‌های اتوماتیک اسلایدینگ با مدل‌های متفاوتی در مراکز تولید ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از درب‌ها دارای دو نوع تک‌جداره و دوجداره بوده و اغلب از شیشه‌های سکوریت با ضخامت ۶ الی ۱۰ میلی‌متر برای ساخت این نوع درب‌ها استفاده می‌شود. درب‌های دو جداره معمولاً برای مکان‌های شلوغ استفاده می‌شود تا ضمن کاهش ورود صدای بیرون به داخل محیط، از خارج شدن گرما یا سرما نیز جلوگیری کرد. همچنین این نوع از درب‌های اتوماتیک به صورت فریم‌دار یا بدون فریم تولید شده و می‌توان انواع مختلف آن را برای مکان‌های مورد نظر انتخاب کرد.

درب دو لنگه و چهار لنگه

طبقه‌بندی دیگری از درب‌های اتوماتیک به نوع یک طرفه و دو طرفه آن‌ها تعلق دارد. در نوع یک طرفه تنها دو لنگه درب وجود دارد که یکی از آن‌ها ثابت بوده و دیگری به صورت متحرک برای باز و بسته شدن استفاده می‌شود. در نوع دو طرفه چهارلنگه درب وجود دارد که دو لنگه درب در وسط فرآیند باز و بسته شدن را انجام می‌دهند. انتخاب مدل و نوع درب اتوماتیک اسلایدینگ به مکان نصب بستگی داشته و مصرف‌کنندگان می‌توانند هر کدام از مدل‌های گفته شده را برای مکان مورد نظر نصب کنند.

موارد مؤثر روی قیمت سیستم اسلایدینگ

عوامل مختلفی می‌تواند روی قیمت خرید سیستم اسلایدینگ از اولین مرکز فروش تخصصی مؤثر باشد. با توجه به این عوامل قیمت این درب‌ها ثابت نبوده و نوسان زیادی خواهد داشت. برخی از عوامل مؤثر روی قیمت درب‌های اتوماتیک شامل موارد زیر هستند.

  • اندازه درب و طول و عرض آن می‌تواند روی قیمت درب مؤثر باشد. درب‌های کوچک‌تر از قیمت کمتری برخوردار خواهند بود.
  • نوع شیشه و فریم انتخابی برای درب نیز روی قیمت آن مؤثر است. درب‌های دارای شیشه دوجداره و درب‌های دارای فریم نسبت به نوع تک جداره و بدون فریم از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
  • اجزای درب و قابلیت‌های آن از قبیل سیستم خلاص کن دستی، امکان اتصال به سیستم ضد حریق، ریموت، چشمی و موارد دیگر همگی می‌توانند روی قیمت درب اسلایدینگ مؤثر باشند.
  • مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش درب‌های اسلایدینگ نیز می‌تواند روی قیمت آن‌ها تأثیر گذاشته و آن را افزایش دهد.
  • استفاده از نصاب حرفه‌ای برای نصب و راه‌اندازی این نوع از درب‌ها نیز در قیمت تمام شده آن تأثیرگذار خواهد بود.

خرید سیستم اسلایدینگ از اولین مرکز فروش تخصصی

برای خرید این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌توان به مراکز و فروشگاه‌های مختلفی مراجعه کرد. در صورت نیاز به استفاده از سیستم اسلایدینگ با کیفیت بهتر است به مراکز فروش تخصصی مراجعه کرده و علاوه بر خرید این نوع درب با قیمت مناسب، از مزایای خرید از مراکز معتبر نظیر خدمات پس از فروش، گارانتی، مشاوره رایگان و استفاده از نصاب‌های حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

کلمه کلیدی: سیستم اسلایدینگ از اولین مرکز فروش تخصصی