یکی از مدل‌های شیشه بالکنی موجود در بازار که جذابیت بسیار زیادی برای کاربران دارد، جام بالکنی تاشو است. این سیستم به دلیل داشتن ظاهری جذاب و زیبا به همراه قیمت مقرون به صرفه از انتخاب‌های مهم در زمان خرید شیشه برای بالکن محسوب می‌شود. با نصب یک شیشه تاشو برای بالکن می‌توان در تمام فصول سال یک منظره یک دست را مشاهده کرد. سیستم ریلی جمع شونده در این نوع شیشه به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان بتوانید از هوای آزاد استفاده کرده و همچنین در زمان بسته شدن نیز از ورود حشرات و گرد و غبار به داخل جلوگیری کنید.

معرفی جام بالکنی از نوع تاشو

شیشه‌های بالکنی یکی از‌ایده‌های مدرن برای زیباسازی تراس، بالکن و محیط اطراف آن است. با استفاده از این نوع شیشه‌ها می‌توان یک ظاهر جذاب و لاکچری برای این محیط ایجاد کرد. ممکن است پیش از این نیز تراس و بالکن‌های دارای درب‌های شیشه‌ای توجه شما را به خود جلب کرده باشند. این شیشه‌ها به دلیل جذابیت خاص خود بسیار جلب توجه می‌کنند. جام بالکنی دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام از آن‌ها به تناسب فضای مورد نظر می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. مهم‌ترین مزیت استفاده از این نوع شیشه‌ها کم جا بودن آن‌ها است. به دلیل وجود این ویژگی بارز امکان استفاده از آن در فضا‌های بسیار کم نیز وجود دارد.

طراحی شیشه‌های تاشو

طراحی این شیشه به گونه‌ای انجام گرفته است که در زمان بسته شدن به صورت تاشو بسته شده و به همین دلیل می‌تواند نسبت به دیگر انواع شیشه‌های مورد استفاده در بالکن فضای بسیار اندکی را اشغال کند. استفاده از این نوع شیشه در فضای بالکن و تراس این فضا را بسیار دلپذیرتر و دلبازتر خواهد کرد. شیشه استفاده شده در جام بالکنی نیز معمولاً از نوع مقاوم و نشکن بوده که طول عمر بسیار بالایی دارد. دیگر ویژگی آن‌ها یعنی قیمت مقرون به صرفه نیز باعث شده تا جام بالکنی تاشو یکی از محبوب‌ترین انواع شیشه‌های مورد استفاده در بالکن شناخته شوند.

هزینه اجرای جام بالکنی تاشو

با اجرای جام بالکنی و استفاده از شیشه‌های تاشو، فضای بالکن به فضای داخلی اضافه شده و همچنین به یک مکان ایمن برای استفاده تبدیل خواهد شد. در نصب جام بالکنی از ریل‌ها پروفیل‌های آلومینیومی استفاده می‌شود که در کف زمین و سقف نصب خواهند شد. برای محاسبه هزینه اجرای جام بالکنی معمولاً علاوه بر پنل‌ها و ضخامت آن‌ها، نوع شیشه و ابعاد کار نیز محاسبه می‌شود. یراق آلات مورد استفاده، اتصالات و متراژ دهانه بالکن نیز روی قیمت آن مؤثر است. با بزرگ شدن پروژه و افزایش متراژ اجرای این سیستم به صرفه‌تر خواهد بود.

ویژگی‌های جام بالکنی تاشو

شیشه‌های استفاده شده در جام بالکنی معمولاً با ابعاد بزرگتر نسبت به دیگر شیشه‌ها تولید شده و حمل و نقل آن‌ها نیز با هزینه همراه است. همچنین این محصولات به دلیل بزرگ و یکدست بودن می‌توانند یک ویو جذاب را برای کاربران خود ایجاد کنند. بهتر است طراحی و اجرای جام بالکنی توسط شرکت‌های معتبر انجام گیرد. زیرا نصب صحیح و ایمن آن‌ها روی دوام و طول عمر این نوع شیشه‌ها مؤثر خواهد بود. همچنین مراکز معتبر خدمات خود را همراه با ضمانت و کیفیت مناسب عرضه می‌کنند. از این رو دغدغه ایجاد مشکل و خرابی برای این نوع سیستم‌ها وجود نخواهد داشت.

کلمه کلیدی: جام بالکنی تاشو