درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای نوعی از درب‌های مکانیزه جدید محسوب می‌شوند که در آن‌ها از سیستم اسلایدینگ برای باز و بسته شدن استفاده شده است. باز و بسته شدن در این سیستم به راحتی انجام گرفته و به همین دلیل می‌تواند در فضا‌های پر تردد و ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد. قابلیت‌های منحصر به فرد سیستم اسلایدینگ همانند تنظیم سرعت در زمان باز و بسته شدن، ایجاد صدای اندک در زمان عملکرد، امکان کنترل درب از راه دور و قابلیت اتصال درب به سیستم‌های امنیتی باعث شده است تا استقبال زیادی از این نوع درب‌ها شود. درب اتوماتیک کشویی به افراد اجازه می‌دهد تا به راحتی وارد شده و یا از آن خارج شوند. همچنین امکان ورود و خروج آسان وسایل را نیز فراهم می‌کند. مراجعه به آدرس کارگاه اصلی و مرکزی سیستم اسلایدینگ می‌تواند در خرید بهترین نوع درب اتوماتیک به خربداران کمک کند.

ویژگی فنی درب اسلایدینگ

در سیستم اسلایدینگ یک ریل و سیستم تعلیق قرار دارد که باعث می‌شود درب به طور اتوماتیک روی ریل حرکت کرده و باز و بسته شود. همچنین یک موتور الکتریکی در این سیستم قرار دارد که از انرژی برق برای باز و بسته کردن درب استفاده می‌کند. این موتور می‌تواند با کمک سیستم دنده و قابلیت تنظیم سرعت باعث شود تا درب به آرامی بسته شده و یا به سرعت حرکت کند. سنسور‌های موجود در درب‌های اسلایدینگ با قابلیت تشخیص وجود ‌اشیا یا افراد در مسیر تردد باعث توقف عملکرد و بازگشایی مجدد درب می‌شوند.

انواع درب اتوماتیک

انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای که در بازار با نام‌های درب اسلایدی، ریلی و یا درب اتوماتیک سکوریت شناخته می‌شوند، از پرکاربردترین درب‌های اتوماتیک هستند. این درب‌ها به راحتی می‌توانند به جای درب‌های قدیمی قرار گرفته و از فناوری‌های روز به طور همزمان استفاده کنند. همچنین باعث سهولت در رفت و آمد و افزایش ایمنی خواهند شد.

قیمت درب اتوماتیک اسلایدینگ

در این نوع از درب‌ها بخش‌های مختلفی بکار رفته که هر کدام از آن‌ها می‌توانند روی قیمت این نوع درب مؤثر باشند. نوع اپراتور درب، نوع سنسور چشمی بکار رفته در آن، نوع و برند موتور در قسمت اپراتور و نوع پروفیل بکار رفته در این نوع درب همگی روی قیمت خرید آن اثر می‌گذارند. خرید از مرکز اصلی و عمده فروشان این نوع درب می‌تواند اقتصادی و به صرفه باشد. برای پیدا کردن آدرس کارگاه اصلی و مرکزی سیستم اسلایدینگ می‌توان در اینترنت جستجو کرد.

آدرس کارگاه اصلی و مرکزی سیستم اسلایدینگ برای خرید

در زمان خرید درب اسلایدینگ باید حتماً اندازه درب مورد نیاز پیش از سفارش به طور دقیق محاسبه شود. بدین ترتیب بهتر می‌توان قیمت آن را استعلام کرد. نوع شیشه به کار رفته نیز باید متناسب با نیاز مصرف‌کننده و نوع مصرف مشخص شود. با توجه به استفاده از درب‌های اسلایدینگ در مکان‌های پر رفت و آمد، نوع سیستم اتوماتیک آن باید از نوع بادوام و باکیفیت انتخاب شود. خرید از کارگاه اصلی باعث می‌شود تا قیمت مناسب‌تری را برای این نوع درب‌ها پرداخت کنید. با مقایسه قیمت‌ها و کیفیت متریال به کار رفته در ساخت این نوع از درب‌ها می‌توان مراکز معتبر و برند‌های رسمی را شناسایی و برای خرید به آن‌ها مراجعه کرد. بهتر است کیفیت و نصب این نوع درب‌ها در اولویت خرید قرار داشته باشند. زیرا بدین ترتیب پس از زمانی اندک از نصب این نوع درب‌ها، درگیر تعویض و یا تعمیر آن نخواهید بود.

کلمه کلیدی: آدرس کارگاه اصلی و مرکزی سیستم اسلایدینگ